Smått & Gott till köket

Lite smått och gott till köket från inreda.

   Det perfekta rivjärnet med en uppsamlingsbehållare i plast.
                                                                        Riv järnet är gjort i rostfritt stål och tål både frys och micro.
                                                                     Tål maskin disk i 50 grader. Finns i färgerna ni ser på bilden.

 Durkslag i hård härdplast (melamin) med handtag.
                                             Runda håll i botten. Finns i tre olika storlekar och färger. Går att maskindiskas.


Kanske är på jakt efter en ny skalare till köket. 
                 En skalare med rostfritt blad och ergonomiskt handtag av plast. Går att maskin diska i 50 grader. 
                                                                                 Finns i cream, svart och rött.



Kommentarer
Postat av: sAnNa

hehe ja jag brukar ju lägga mitt rivjärn i frysen o ibland kör jag det ett varv i micron..hehe=) lite roligt tycker jag=) kram kram på dig..

2009-01-22 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0