Hårinpackning från LushNK

I går testade jag min nya super in packning H"suan Wen Hua som jag köpte i Gbg inne på Lush NK.

Produkten kommer från märket Lush. Dom gör handgjorda färska hår och kroppsprodukter.


Den inpackningen jag köpte innehåller :


Stimulerande lagerblad, färsk vattenkrasse fullproppad med mineraler och vitaminer, näringsrik avocado och färska, mjukgörande bananer . H´suan Wen Hua är en riktig näringsbomb för ditt hår! Men det är inte slut på godsakerna här, dom har även i olivolja och proteinrika ägg från frigående, lyckliga höns. Alla detta smaskiga tillför fukt och näring.Till sist har dom tillsatt en skvätt balsamvinäger och rosmarinolja för att ge dina lockar "den där glansen"!


Ägg: återfuktar med massor av naturliga proteiner.

Vettekrasse : full av vitaminer.

Bananer : mjuk gör ditt hår och gör det lättkammat.

Olivolja : stärker håret så det inte bryts ner lika lätt.

Balsamvinäger:  skyddar och får ditt hår att glänsa.




Riktigt jami för håret.


Inpackningen ska appliceras rikligt i torrt hår, sedan sitta i 20min, skölj av och schamponera som vanligt o sen balsma om du vill.


Efter att ha provat den en gång så tyckete jag att den verkade bra.


Lush har badbomber. Inpackningar,  schampo & balsam ,regörningsprodukter. Deo bodybutter m,m. Får ju inte glömma att  nämna att dom även har schampokakor också...vilket jag själv inte har provat än, men tänker köpa nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det låter ju bra!! man kan behöva skämma bort håret lite=) krams..

2009-01-19 @ 19:34:08
Postat av: sanna

ja det låter ju bra!! man kan behöva skämma bort håret lite=) krams..

2009-01-19 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0